Sunday, December 11

kau yang mendajjalkan diri sendiri.

fuyooh tajuk gempak gila. ok so lately ah kn bukn lately ah snanyer dah lama dah aku stalk sorg pompuan ni. bukn stalk mcm nk usha ke apa ke. stalk sbb dia mcm sial. nk tahu napa ? dia ni maki maki family dia sendiri. cakap mak bapak dia bodoh. cakap akak adik dia bodoh babi etc. haa nmpk tak permainan dia mcm mana ?  

dia mcm xde perasaan bila dia post kat fb kasi semuaa tengok. aku mcm ehh apehal kau sial beno nk maki2 family ? bodoh ah bitch ni. haa kn dah kuar bitch. mmg seriously. bitch ! kenapa perlu post kat fb pasl benda sensitif gini ? ehh bitch ni mmg saje kn kekurangn kasih sayang. nk org kesian kan dia. boohhoooo what a pitty. cry me a river. haa mmg aku tahu kau kekurangn kasih sayang sbb kau sendiri yg tulis kat fb kau. 

aku tahu kadang2 kita ada lah prob ngan family kita and all that stuff tp perlu ke post kt fb ? kasi semua tahu ? baru fm1 je beb dah mulut macam longkang. aku rase kalau mulut dah longkang dah lg besa lg ah dia ni hilang dara sbb murah sgt maruah diri dia. hamekkau. mmg aku geram gila babi ah kat bitch ni. 

aku mmg tak nk lah ckp pompuan ni sapa. tp tolong ah sedar dan sila terasa dengan cepat. kau buat gitu mmg menjatuhkan lg maruah keluarga kau. maruah kau. maruah islam. mmg masons suma ketawa gelak tgok kau maki2 family kau. best je bg dia sbb dia berjaya rosakkan akhlak org islam. so sila berubah. aku tk tahu if dia tahu aku ade blog. tp ill just write. luahkan perasaan. 


p/s : piss off bitch ! 

No comments:

Post a Comment