Monday, January 2

entry terlambat baru dia tahun baru.

Asalamualaikum, 

entry tahun baru, just nak cakap selamat tahun baru. aku xnk sosehsoseh memanjang pasal tahun baru. rmi kn blogger lain dah buat? k. dah. selamat tahun baru. 


entry tahun baru aku dimulakan dengan entry yang sedih. aku nk curhat ni. :'( sila beri perhatian. 

so dr awl sem lg, aku kne buat english report. aku mula2 excited ah nk buat. smagat jee. then dah buat buat semua. tuptup kne reject. k xpe. first time kene reject report. xkesah. then kene lg. then lg. lg sekali. tambah lg satu kali. lagi ah. nk lg ? bny gila weh kne reject. babi ahh ! -,- seriously, tajuk utk report aku je makan masa 2.5 minggu utk dia approvekan. mcm haram ahh. lect eng aku tu mcm memilih gilaaa. cereweettt. kalau boleh dia nk soh kitaorg kaji pasal benda yg xpernah org kaji kat dunia. ughh. kira dia just nk tajuk yg best xpnh org buat dan interesting ah. mmg betul2 dia nk gitu. kalau x, tjok report xappv. 

so then, bila tjok aku dah kne appv buat lah introduction. makan masa 1 bulan. xappv2 lg. sakit hati tak ? mula2 okay, aku paham dah salah tu sikit sini sikit. then bila betulkan balik lg tambah salahnya. essshhh. aku seriously nk putar belit otak aku memikirkan mcm mne nk buat. dia bg tunjuk ajar smer. tp tah ah. 

okayy aku faham dia nk kitaorg buat report ni so bila kt university nnti xlah terkejotkan bila lect soh betulkan bny kali lah semua. aku faham. tp ni matriks k ? jgnlah ketat gila babi. haa kn dah babi dah keluar. lecturer2 lain diaorg mcm xkesah sgt tau. mcm tajuk2 biasa je dah okay. member2 lain siap dah bg dah questionaire. aku questionaire pun kne reject lg. pastu benda ni semua kitaorg kne hantar end of bulan 1. sapa dah xmengelabah. 

pastu dia marah, membebel2 kenapa xdapat memikat hati dia lg report aku tu. ughhhh. aku nk aje korek otak dia nk tgok mcm mne dia nak aku buat. sumpah aku dah cuba. tp dia reject report aku mcm gitu je. dia buat aku rasa usaha aku ni sia sia. -__- stresslah. :( 

okay even aku dah luahkn perasaan aku ni. rasa mcm nk giveup je. tp aku kuatkan semangat tabahkan iman. aku try lg. benda yang bermanfaat tulah yang paling susah nk dapat. betul ? :) 

ktuje. HNY2012. 

No comments:

Post a Comment