Wednesday, May 30

Keputusan Matrikulasi

assalamualaikum,

heyy i heard you were a wild one oooouuhhhh. sup? semalam, 29 Mei 2012, mungkin sesetengah dah tau yang tarikh tu tarik result matrik keluar. keputusan tu dah aku tengok dan alhamdulillah keputusannya membanggakan. :) 


so tu nmpk tu? teheee :) alhamdulillahh ! terima kasih ya Allah ! aku tk tau nk cakap apa time aku tgok ni. aku nk berterima kasih kpd semua lecturer yang telah mengajar aku time aku kt matrik ni. aku pun mmg tak sngka aku dpt kekalkn 4flat ni. aku nk terima kasih jugak kawan2 study group aku yg telah bg aku support kat aku selama ni. kawan2 praktikum yg sabar ngan perangai aku. parents aku jugak tk lupa terima kasih kerana telah membesarkan aku dengan baik. keputusan ni semua untuk korang ! :)

ceh mcam dapat award. :P so tulah ucapan aku. haha sapa lg aku tk ucap terima kasih bg tau ! :D haha. bye ! :) oh congrats jugak kat semua yg dpt keputusan cemerlang :)

2 comments: