Sunday, September 16

Mai Sini Cek Nak Habaq

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia! 

Selamat Hari Malaysia! jyeahhh! :D so apa korg buat nk celebrate hari malaysia ni? dok rumah je ke? come onn! its malaysia's special day! go out and see malaysia! haa dari tadi aku buat tanda seru kn. nmpk tk aku teruja. untuk hari malaysia ni aku jadi tour guide utk pelancong. eh tu mmg part time aku kt sini. cehhh :B kali ni aku bwk 4 org pelancong. 3 org kedah 1 org sarawak. 1Malaysia. LOL



Jelajah Johor Bahru. 

Sarawak Kedah Kedah Kedah. 

aku pun turut berposing sama even sepanjg hidup jumpa menara tu. LOL


Flying Kiss to the japanese dude

MOTIF?

aku baru perasan yg org kt belakang tu kelaparan aku dok buat muka kat depan.

aku dah lama dok jb tp tk pnh naik benda ni. tp hari ini dlm sejarah, aku panjat.

Excited Jahhhhh :D



Apa ni bro dengan gambar je kott kau dah berketaq lutut.

posing gaya superman tengah selamatkn kapal terbang.

to : Paly, Man, Fawaz & Lawrence 

sorry guys kalau korg bosan dengan tour aku ni. aku pun just bawak je tmpt yg aku rasa hebat. :D kalau ada salah silap bawk korg. mohon maaf. :) 

till then good  bye!

pictures credit to : Mufasite




p/s :  sory gila lama tk update. aku dah malas sebenarnya nk update dan xde benda nk update. 

4 comments:

  1. slalu la update..best je blog nie.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah terharunyaa org ckp blog aku best :'D thanks! insyaAllah aku try update selalu.

      Delete
  2. haha.. unik gila kasut merah tu..

    ReplyDelete